luni, 21 decembrie 2009

Romania, sec. XXI

Sunt revoltata si trista. De ce? Pai cum dragilor sa fac o ora si ceva de la Apaca pana la Lujerului, adica vreo 3 statii? E un trafic infernal in Bucuresti din cauza vremii. Toata lumea claxoneaza, toata lumea injura. Nenea politist din intersectie isi pune mainile in cap cand vede ce coloana se formeaza, pleaca peste 10 minute, neputand sa faca fata. Si unde mai pui ca toata treaba asta toaca bani si nervi. Si ca sa fie ziua completa, cand am ajuns acasa am descoperit ca domnii de la Enel s-au cam suparat si au zis sa ne lase putin fara curent, exact cand eram mai fericita ca am ajuns acasa si pot sa ma decongelez. Deci azi am pierdut in jur de 5 ore degeaba si am si inghetat. Eh nu-i bai, toate trec.

Buh-Bye!

Ps: daca nu aveti treburi urgente de facut prin Bucuresti, mai bine nu plecati de acasa; decat daca aveti nervi de otel si timp de pierdut.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si cand ma gandesc ca maine e posibil sa plec... :o3

Trimiteți un comentariu