joi, 24 decembrie 2009

De ce?

Nu cred că există persoană care să nu îşi fi pus măcar o data întrebarea "DE CE?" indiferent de motiv. Pentru mine, nu are nici un răspuns, logic, clar şi concret. Orice răspuns ai încerca să dai, poate fi combătut cu aceeasi întrebare obsesivă: de ce? S-ar mai spune şi că această simplă în aparenţa, dar complexă în esenţă, intrebare este de fapt, una filosofică. Aici mi-aţi putea spune voi, cum mi-a spus odata şi proful meu de filosofie, că nu toate întrebările de-ce? sunt filosofie, iar eu l-am întrebat: DE CE? Eh, n-am eu dreptate când spun că întrebarile de-ce? nu au răspuns? Totuşi, ştiind că nu voi primi niciodată vreun răspuns eu mă întreb, DE CE? De ce, ce? De ce...multe(?)

Da' chiar, de ce?

Ps.: Vă doresc un Crăciun fericit, un an nou mai bun, plin de fericire şi iubire. SĂRBĂTORI FERICITE!!!

Ps2.:Aţi fost cuminţi? Vine Moşu'?

7 comentarii:

Andrei spunea...

Oaaauu "logic, clar şi concret" mai poti ? adaug eu : limpede, lucid, precis,apriat, pur, lamurit, limpede, raspicat....

Banala intrebare "de ce" are cel putin un raspuns "d` aia" << Vă doresc un Crăciun fericit, un an nou mai bun, plin de fericire şi iubire. SĂRBĂTORI FERICITE!!! >> nu poti fi originala ? clisee cliseee ufff ... Degeneratia copy-paste...

Foarte matur din partea ta.. cine crezi ca ar recunoaste ca a mintit, furat.. inselat etc etc etc...


Chiar cea mai recenta carte pe care ai citit -o ?

dana. spunea...

Atat timp cat habar nu ai ce vreau sa zic, nu inteleg de ce te ataci in felul acesta, stai, nici nu ma intereseaza. Scriu ce vreau, cum vreau, cand vreau. Nu tebuie sa dau vreo explicatie. Daca ce scriu e lipsit de importanta, logica, inteligenta si ce mei vrei tu, e strict problema mea. Nu scriu pentru tine, de fapt, nu scriu pentru nimeni. Nu-mi pasa ce crezi tu si ceilalti, ma doare in cot de parerea lumii.
Si sa iti raspund la intrebare, ultima carte citita? Pai sa vedem..cred ca asul de trefla. Alte intrebari?

Andrei spunea...

Poi daca scrii doar pentru tine de ce nu scrii intr-un jurnal sau intr-un fisier Word la tine in calculator... daca publici ceva pe internet inseamna ca te adresezi intregii lumi... si trebuie sa ai un target...

Cred ca e bune cartea... << asul de trefla >> in primul rand se scrie cu litere mari pentru ca se presupune ca este numele unei carti... in al doilea rand nu ai mentionat autorul...


Spre uimirea ta.. chiar exista o carte " Rosu si negru " Stendhal a scris-o...

Cand vei mai creste vei intelege...
Craciun Fericit :)..

Anonim spunea...

@Andrei: si ce ai vrea sa zica ca sa fie originala? Ce altceva ar putea spune pentru a ura "Craciun Fericit si un an nou mai bun!" intr-o varianta originala? Huh? Lamureste-ma tu, ca doresc sa aflu. Sincer.
Damn! Stupidity all around. And my friends know what I usually say when I'm pissed, i.e. ROT IN HELL, BITCHES!

@the topic:
Da, my sweetheart, "DE CE?" este o intrebare filosofica, retorica si, din punctul meu de vedere, fara sens. Adica, nu ai de ce sa-ti pui o intrebare cand stii ca nu poti da un raspuns care sa...raspunda pe deplin la ea. Is sick, really.

dana. spunea...

Spre uimirea ta, Andrei, chiar am citit Rosu si Negru.
Chiar nu rezolvi nimic cu aerul asta de superioritate, daca voiai sa ma impresionezi, imi pare rau, n-ai reusit.
Craciun fericit si tie.

tot eu... Andrei spunea...

Dooooaaammmneeeeeeeeeeeeeee asa ai inteles tu ca vreau eu sa rezolv ceva ?!?

Fetelor, stiu ca o sa ajung in Iad dar trebuie sa va spun ca.... nu exista Mos Craciun !

dar totusi care este cea mai recenta carte pe care ai citit-o ?



Cele bune,
Andrei

Anonim spunea...

For me, he sounds like a 'wanna be' type of guy. Honestly.

Trimiteți un comentariu