miercuri, 3 februarie 2010

Dilema.Dilema.

Am de făcut profilul moral al unui criminal. N-ar fi așa mare problemă dacă aș avea puțin sânge rece cât să mă identific cu personajul, dar cum sunt prea sensibilă pentru secolul acesta, acest lucru pentru mine devine o problemă.

Dar îmi voi lua inima în dinți și voi gândi ca un criminal care și-a uchis cel mai iubit animal de companie, pisica și chiar propria soție.

Greu, greu. Dar liniște, intru în pielea personajului.
Te voi ucide leeeent.

Ce ziceți, îmi iese?

P.s: voi posta ceea ce va ieși din mintea mea criminală.
Buh-Bye!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu chiar is curioasa ce o sa iasa. :)))))))

Andi spunea...

Toti il avem in noi Dana, numai ca noua nu ne e frica sa il aratam si sa il lasam sa-si faca de cap. Ignorantii nici nu ii constientizeaza prezenta, altii il neaga si le e frica sa nu le placa prea mult.

Anonim spunea...

Ce facusi ma cu criminalu`? Nu mi-ai zis...
:-w

Trimiteți un comentariu